Луцька Дитяча Залізниця
сторія створення.
Відповідно архівних даних рішення про будівництво дитячої залізниці в м. Луцьку було прийнято на партійній конференції в 1952 році. Але будівництво дитячої
залізниці, за різними обставинами. відбувалося протягом двох років.
В 1954 році начальник Львівської залізниці Головченко наказом зобов’язав підприємства залізниці допомогти в будівництві дитячої залізниці. До будівництва дитячої залізниці залучались широкі маси громадськості населення, підприємств і організацій міста Луцька, представники залізниці, а сама підготовка дитячої залізниці (гуртки, особовий склад юних залізничників) була тимчасово покладена на начальника Рівненської малої дитячої залізниці Іванова Н.П.
Відкриття Волинської Малої Дитячої залізниці урочисто відбулося 08 листопада 1954 року коли від станції «Піонерська» до станції «Молодогвардійска» пройшов перший поїзд з 2-х дерев’яних двоосних вагонів і паровоза. Внаслідок переходу на державну мову, в 1992році станції дитячої залізниці перейменовано: станція “Піонерська” на станцію Росинка, станція “Молодогвардійськая” на станцію Водограй. Станції, обладнання, колія.
Розташована дитяча залізниця вздовж річки Сапалаєвки.
На цей час довжина головної колій залізниці складає 1,5 км.
Працює 2 станції: ст. «Росинка» та ст. «Водограй».
Обладнана напівавтоматичним блокуванням, станції обладнані міжстанційним, диспетчерським, стрілочним зв`язком, апаратом релейного напівавтоматичного блокування, по ст. Росинка – поїзний радіозв`язок ( ДСП ст. Росинка – машиніст ТУ2-097).
Рухомий склад.
Рухомій склад нараховує 2 тепловоза ТУ2-097, ТУ7А-3094. Раніше були тепловози ТУ1-001 і ТУ2-021 та паровози 11-751, Кп4-614 та тепловози ТУ3-033, ТУ2-149.
Пасажирський парк залізниці складає 2 вагона PAFAWAG. Назва поїзду – «Юність».